torsdag 13. november 2008

Den forsvunnede svensken



Dette har plaget meg lenge. Det begynte med at jeg så denne hylllen i et blad for 1 år siden. Dum som jeg var så klippet jeg ikke ut bilde. Nå lider jeg av det motsatt syndrom, å klipper ut alt jeg kommer over av fine ting. Gleden var stor da jeg tilfeldigvis klikket meg inn på en side om den svenske arkitekten Nisse Strinning. Å der var hyllen!!String system heter den. Og nå har jeg, tross disse urolige finanstider, bestillt en seksjon på 80 cm fra Paustian. Både jeg og stuen min gleder oss til den nyoppdagede "svensken" kommer på plass i leiligheten ;-) www.string.se

1 kommentar:

Vibeke sa...

Har "klippesyken" jeg også, nettop pga. en lignende hendelse som din :o)
Herlig blogg du har!Fant deg på NIB sin side.Har fått masse ideer og inspirasjon av å besøke deg!
Takk for titten, kommer veldig gjerne innom igjen.

Vibeke