lørdag 10. januar 2009

Finanskrise






Jeg hater det ordet, finanskrise. Tenkte masse på det i desember. Hvordan skal det gå med lille frilans meg i 2009??Men så på onsdag fikk jeg jobb, hjelpe til på Steen og Strøm med salgsvinduene, takk Carro. Ikke nok med det, på  fredag fikk jeg å Mail Liz en stor jobb for Byggern. Det er nesten som om noen har hørt min lille"bønn". 

Har to saker i årets første utgave av Rom123. Denne lagde jeg å Mai Liz for en stund siden. Så moralen er vel at det alltid ordner seg for snille piker,eller.........

5 kommentarer:

prinsesselinn sa...

gjør nok det ja,,,
og da kanskje særs for flinke piker.
;-)
lykke til

Therese sa...

Åh, nå er jeg spent. Jeg elsket jo Paris reportasjen din, så dette blir spennende. Og ja da, alt ordner seg for snille piker ;)

Design-Shimmer sa...

Fine kaffekanner.... av og til ønsker jeg meg tilbake i tid med flotte kaffeselskaper, nydelige kjoler, dannede mennesker.........det var tider det:)

Anonym sa...

Grattis söta Marte! Fina bilder ni har tagit också!! Känner igen skapet =)

Marte Marie Forsberg sa...

What dreamy images you have created!
(and we have the same first name:)