søndag 8. februar 2009

Kalde dager



Dette skal ikke være et klage innlegg på all snøen som har kommet de siste dagene. Personlig så synes jeg det er veldig koselig. Men ikke til å legge skjul på at det er kaldt ute. Det resulterer i at det blir opptil flere kopper varm drikke om dagen for min del. En av mine favoritter er Kusmi te. Det var en russisk mann ved navnet Pavel Michailovitch Kousmichoff startet dette lille te firmaet i 1867. Nå er det andre eiere som viderefører  den stolte russiske te tradisjonen. Min favoritt er Kashmir Tchai. Ikke bare smaker det helt vidunderlig, men boksene har et nydelig design.

2 kommentarer:

Sherryll Agustin sa...

Mmm....dette må jeg prøve, hvor for man kjøpt det?

*SNYdesign sa...

Jeg blir så sinna, for ingen her nordpå selger denne teen. Boksene er jo helt nydelige, den tchai teen hørtes kjempegod ut! Får vel ta meg en Oslo tur snart:) Alltid bra med en unnskyldning;)